Podstawowe rodzaje banerów reklamowych

Są nośnikami informacji promocyjnej, sposobem na zmaksymalizowanie skuteczności reklamy i nowoczesnym środkiem marketingowym. Banery reklamowe – bo o nich mowa – można zamówić zgodnie z indywidualnymi wytycznymi i preferencjami, aby doskonale odpowiadały założonym celom. Jakie są najważniejsze i najczęściej wykorzystywane rodzaje banerów reklamowych? 

 

Banery wykorzystywane celach promocyjnych

Aby najlepiej odpowiedzieć na założenia marketingowe, dotrzeć do potencjalnych klientów i jednocześnie zachęcić ich do skorzystania z promowanej oferty, należy stawiać na zoptymalizowane banery reklamowe. Wśród tych, które uważane są za fundamentalne w działaniach promocyjnych, wymienić należy:

 

  • banery jednostronne – to najbardziej podstawowy rodzaj baneru, na którym nadruk – jak sama nazwa wskazuje – znajduje się tylko po jednej stronie,
  • banery dwustronne – jak łatwo się domyślić, ten rodzaj to przeciwieństwo jednostronnych banerów reklamowych. W nim dostępna jest podwójna przestrzeń do umieszczenia nadruku, który może być taki sam lub inny na obydwu stronach,
  • banery zwijane – to tak zwane rollup'y, czyli rodzaj reklamy mobilnej. To baner umieszczony na specjalnym stojaku, dający możliwość zwinięcia – zrolowania – plakatu i łatwego przeniesienia w inne miejsce. Ten model baneru wykorzystywany jest najczęściej na różnego rodzaju konferencjach, targach i eventach,
  • banery oczkowane – to wyposażone w specjalne otwory banery, które można zawiesić w dowolnym miejscu.

 

Profesjonalny wydruk banerów reklamowych

Oferujemy druk plakatów i banerów reklamowych, które świetnie sprawdzają się w celach marketingowych i promocyjnych. Każdy projekt konsultujemy z klientem i uwzględniamy indywidualne wytyczne oraz wymagania. Banery zoptymalizowane są zgodnie z preferencjami zamawiającego, a także z branżą, jaką mają promować. Dobrze dobrany baner to skuteczna promocja i atrakcyjny sposób reklamy usług oraz produktów.

 

banery reklamowe roll up